top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverIsa

team U.P. @Kursaal Oostende

today was the day!

We gingen naar Team U.P., de vierde Ketnetmusical !

Samen met Studio 100 maakten ze er weer een spetterende voorstelling van !!

U.P. is een topsportinternaat waar iedereen barst van talent en waar t heel belangrijk is om de eerste, de beste, de snelste ..... te zijn! maar waar ze ook fair play hoog in het vaandel dragen.... of dan toch niet .....


De formule is ondertussen gekend : jongeren met talent, een directrice, een beetje concurrentie en je kan er op rekenen: er wordt iemand verliefd!!!

Dat er heel wat liedjes werden gerecupereerd uit het grote Studio 100 en Ketnet-repertoire vond ik wel een beetje jammer, Megamindy, Thor, Laura omloop, Spring, K3, de Sneeuwwitje -musical , ik zag ze allemaal passeren, de tekst was wel anders maar toch zag ik eventjes Annemie Gills als enge Koningin 'maak me mooi' zingen ,

en alhoewel de Megamindy-remake 'jij jij spiertje' vol energie werd gebracht zong mijn hoofd toch de hele tijd 'jij jij Toby'.


Zeker de tweeling Bo en Jo, gespeeld door Marthe en Nono ( papa Koen is vast apetrots) slaagden er telkens in om me weer in t verhaal te brengen!

die 2 stalen echt de show!

Samen met alle anderen brachten ze een prachtige, energieke musical !

Op naar Ketnetmuscial 5!!


Kursaal Oostende is absoluut een toplocatie om nadien nog te genieten van een strandwandeling of verfrissend ijsje!!









23 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page